12 Mac 2011

pergimu tiada ganti

Thursday, March 10, 2011

SAHABAT...

sahabat...
pergi mu tiada ganti nya..walau payah untk kami terima tapi kami tetap redha kerna ini semua takdir ILAHI..telah sampai masa nya DIA mengambil mu kembali...kami disini hanya mampu iringin pemergian mu dgn doa setulus hati kami..kau sahabat dunia akhirat kami..semoga roh mu (shahrizal) dicucuri rahmat dan ditempat kan dikalangan org2 beriman..al-fatihah..amin..


09 mac 2011,aku telah kehilangan seorang insan yg bernama Shahrizal..seorang sahabat yg sangat baik..die telah kembali ke-Rahmatullah sbb xcident..bile ibu call pg2,hati da xsedap..ble dapat je berita ni,aku mcm org sasau..xbole nak buat ape da..aku hanya mampu menangisi pemergiannya..aku still xdapat terime kenyataan yg die da xde..Ya Allah,bantulah hambamu ini Ya Allah..


Shah,we're gonna miss u shah..ktorang akan sentiasa ingat memori2 sepanjang kita bergelar sahabat..bergurau,ketawa,makan,minum & apa je yg pernah kta lakukan bersama..kami akan rindu semua tu shah..lepas ni da xde sape nak cari gado dgn aku..rindu nye kat kau shah..xtau la cam mane nak terime yg kau sebenarnye da x lagi bersama ktorang..Ya Allah, jika diberi peluang utk aku mengucapkan kata-kata terakhir buat sahabat ku ini,ingin aku ucapkan terima kasih kerana telah menjadi sebahagian dari kenangan kami..aku nak mintak maaf klaw ade buat kau marah and so on..halalkan makn minum n ape je yg pernah kau bg slama ni..aku xkan lupe kan kenangan yg dah kte lalui bersama..walau xdapat jmpe buat kali terakhir,doa aku akan sentiasa mengiringi setiap langkah perjalanan kau di sana..hanya Allah je yg tahu mcm mane perasaan aku skarang ni..sedih yg teramat sangat..sedih yg xpernah aku rase slama ni..sedih krana pemergian seorang sahabat yang sangat aku sayangi..walau ape pun yg berlaku,aku harus terima qada' dan qadar Allah..aku harus terima knyataan yg aku dah kehilangan seorang sahabat..

Shah,smoga roh kau di cucuri rahmat & ditempatkan dikalangan org2 beriman..Yallah,kau ampunilah dosa sahabat ku ini didunia dan di akhirat ya Allah..smoga roh mu tenang di sana wahai sahabat ku..

kau sahabat yang pernah buat kami gembira..senang..sakit hati..menyampah..bengang dgn perangai kau yg suka menyakat..
tapi akhir sekali kau buat kami "menangis" tanpa henti bila kau pergi tinggal kan kami tanpa sebarang kata..

Sahabat,
batapa pilunya hati
m'hadapi perpisahan ini
pahit manis perjuangan telah kita rasa bersama
semoga Allah s.w.t meredhai p'sahabatan ini & p'pisahan ini
teruskanlah perjuanganmu
hanya doaku yg mampu mengiringimu..











Tiada ulasan:

Catat Ulasan