16 Ogos 2010

Redha

Usah disalah kan takdir yang melanda..
Renung kembali sejarah silam..
Dengan membiarkan ku sendiri..
Ku terumbang ambing mengenal diri..
Mujurlah Allah itu mengasihi..
Aku diberi arah pertunjuk..
Berlindung dengan allah..
Meneruskan kehidupan ku mengenal..
makna dosa dan pahala..
Dengan kehendaknya kau datang semula menghampiri ku..
Dan aku terpaku hingga ku hilang tiap bicara..
Bukan ku menjauhi tetapi amat sukar sekali..
Bila kenang kembali..
Aku disisih dan dibuang ketepi..
Malah aku tidak dipeduli..
Allah maha mengetahui yang ada dihati..
biar dia menentukan nya..
Dengan kehendaknya ya allah..
kau datang semula menghampiriku..
Dan aku terpaku hingga hilang tiap bicara..
Bukan ku menjauhi tetapi amat sukar sekali..
Bila kenang kembali..
Aku disisih dan dibuang ketepi..
Malah aku tidak dipeduli..
Allah maha mengetahui yang ada dihati..
biar dia menentukan nya..
Usah disalah kan takdir yang melanda..
Renung kembali sejarah silam..
Ku redha dan sedia terima yang..
tertulis dalam kehendaknya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan