06 November 2010

cik teha aku syg seh kt kau..

asalam....

erm..hari ni aku habis kan masa aku dgn kawan aku paling baik..dah 2 bulan lebih kite orang x jumpe..rindu kott...(kire kawan sampai mati lah konon..)hehe..nama dia NURUL FATHIHAH..(nama bapak dia x yah lah aku bg tau erk)..haha..erm..cik teha ni aku kenal time aku form 3..tapi x brape nk rapat sangat..start form 4 baru kite orang kamcing..pegi skolah sama2..balik skolah sama..(kire kalau bleh kt skolah dulu nak pegi toilet pon nak bersama jugak)..kelakar bila di ingat kan balik..haha..dah macam 'pakwe makwe lagak nye' pegi mana asik berkepit je..semua budak2 skolah dah tau..mana ada aku di situ lah ada nye cik teha ni..kite orang x pernah gadoh..mungkin kite orang saling memahami kot..hehe..(poyo je ayat aku)..time hujung tahun kite orang form 4..cik teha jatuh sakit..aku lah orang yang paling sedih..sebab lame jugak lah dia x datang skolah..aku rasa kehilangan glerr time tu..mana x nye..kite orang dah selalu bersama..tiap2 hari muka dia je yang aku hadap..bila x tgk muka dia sehari aku rindu..erm..dalam masa dia sakit tu aku ada datang rumah dia..(part ni yang aku paling sedih sesangat)..sebab dia langsung x kenal aku..bila mak dia tanye siapa aku dia jawab x tahu teha x kenal..time tu hanya tuhan je yang tau betape sedih nye aku..aku nangis sampai x bleh nak tengok muka dia..tapi aku beristifar dalam hati banyak2..sebab aku tau dia tengah sakit..erm..lame jugak dia sakit..adalah lebih kurang dalam 5-6 bulan..masuk pertengahan form 5 cik teha dah ok mcm biasa..aku happy glerr sebab cik teha yang dulu dah kembali..(sampai sini je aku bukak kesah dulu2 ye)..hehe..sekarang kite orang dah jarang jumpe mcm dulu2 sebab dia dah kerja kat shah alam..so susah lah kite orang nak mcm dulu lagi..huhu..hari ni aku jumpe dia lagi..kite orang pegi Klcc tengok wayang..makan pizza..yummm..yumm..hehe..aku bawak adik angkat aku sekali..so kite orang bertiga lah yang pegi..hehe..best..sebab lame x jumpe..insyaallah..ada rezeki kite jumpe lagi ye cik teha..kt bawah ni ada gambar cik teha..^_^




cik teha..^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan